انواع مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی

Wiki Article


و به علاوه با موتور قدرتمند دایرکت درایو هوشمند که قابلیت تشخیص وزن ،میزان کثیفی و بافت پارچه را دارا می باشد. این لباسشویی همچنین از 14 برنامه متنوع برای شست و شو انواع لباس با هر نوع بافتی قابل استفاده است. در عین حال می توانید در زمان فراموش کردن لباس و یا اضافه کردن چند مورد از قبیل مایع شست و شو و غیره به راحتی چرخه را متوقف کرده در را باز کرده و آیتم ها را اضافه کرده و درب را دوباره بسته و لباسشویی مجددا شروع به کار خواهد کرد. قابلیت های ویژه ای همچون پشتیبانی از برنامه ThinQ™ کمک می کند تا در هر زمان و هر مکان دستگاه خود را کنترل کرده و تنظیمات دلخواه را بر روی آن اعمال نمایید. برای آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه شوید.جهت مشاوره رایگان و خرید این محصول با همکاران ما در شرکت بانه ظروف تماس حاصل فرمایید. تا مناسب با این اطلاعات بتواند بهترین نوع شستشو را برای پاک کنندگی کامل لباس هایتان ارائه دهد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

با نگاه به قسمت داخلی درام لباسشویی J6 ال جی متوجه وجود حفره‌ های دایره‌ ای شکلی خواهید شد که از طریق آنها آب و مواد شوینده به تمامی بخش‌ های داخلی به راحتی نفوذ می‌ کند. دهانه‌ ی لباسشویی ال جی کاملاً استاندارد طراحی شده که با زاویه مناسبی می‌ توان آن را باز کرد. باز هم مانند بسیاری از مدل‌ های دیگر صفحه‌ نمایش لمسی در کنار کشوی مواد شوینده بر روی بالاترین سطح از لباسشویی J6 جا خوش کرده‌ اند. بر روی پایین‌ ترین قسمت لباسشویی نیز مخزن جمع‌ آوری مواد اضافه حاصل از شستشو به چشم می‌خورد که هر چند وقت یک بار می‌توانید مخزن آن را خالی کنید. برنامه ضد آلرژی یکی از بهترین برنامه‌ های لباسشویی ال جی محسوب می‌شود که در کنار آن همراه با امکان از بین بردن ninety nine.ninety nine درصدی میکروب‌ ها و باکتری‌ های موجود یک چرخه‌ ی آرام و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. برنامه‌ ی تشخیص هوشمند یا همان Smart analysis به صورت حرفه‌ای و کارآمد شروع به یافتن عیب‌ های لباسشویی می‌ کند.


مدل جدید لباسشویی ال جی 8 کیلویی


دیگر موارد امکاناتی است که باعث مزیت برخی مدل ها نسبت به مدلهای مشابه می گردد. فاکتور بعدی موتور دستگاه در نوع تسمه ای و بدون تسمه (دایرکت درایو) می باشد. که ظرفیت دیگ در اوزان مختلف به کیلو گرم همانند 5 کیلو ، 7 کیلو ، eight کیلو و … می باشد. چگونه اعتماد کنیم ؟ مهم ترین سؤال و اولین سوالی است که مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما میپرسند؟ اعتماد دلیل می خواهد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.



بسیاری از کودکان دارای پوست‌های ظریف و حساس و همچنین افراد مسن و مبتلا به آلرژی با برخورد لباس بر پوستشان دچار خارش می‌شوند که فناوری True Steam در این لباسشویی 1400 دور به کمک آنها می‌آید. هنگامیکه لباسشویی شروع به کار می‌کند، تکنولوژی True Steam به صورت خودکار در جهت زدودن آلرژی‌ها و مواد به جا مانده از پودر مواد شوینده عمل می‌کند. سلام، علت بوی نامطبوع در لباسشویی مربوط به کثیف بودن لاستیک دور درب و عدم جرمگیری میباشد. برای مشکل خوب نشستن لباسشویی ال جی هم بررسی نمایید تا المنت، سنسور المنت و ترموستات مشکلی نداشته باشند.


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


سرعت چرخش درام لباسشوییJ6 ال جی 1400 دور در دقیقه می‌باشد و در عین اینکه کیفیت بالای کار را با خود به همراه می‌آورد؛ همچنین قادر به قابلیت خود تمیز کنندگی به صورت خودکار است. برنامه ضد آلرژی یکی از بهترین برنامه‌های لباسشویی ال جی محسوب می‌شود که در کنار آن همراه با امکان از بین بردن 99.ninety nine درصدی میکروب‌ها و باکتری‌های موجود یک چرخه‌ی آرام و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. همچنین امکان باز کردن درب لباسشویی حین کارایی آن برای کاربر فراهم می‌شود تا از این طریق لباس‌های فراموش شده را در داخل درام آن قرار دهد. برنامه‌ی تشخیص هوشمند یا همان Smart prognosis به صورت حرفه‌ای و کارآمد شروع به یافتن عیب‌های لباسشویی می‌کند. اگر از نظر میزان مصرف انرژی این مدل لباسشویی eight کیلویی ال جی را بررسی کنیم، به کلاس بهره وری +++A آن پی می‌بریم که نشانگر به بار آوردن میزان مصرف بسیار پایین نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر است.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

در ماشینلباسشویی 8 کیلویی ال جی FH4G6TDY6 از این فناوری بخار آب استفاده شده است و با سیستم شستشو با بخار هر نوع آلودگی و باکتری‌ را از بین می‌برد. با وجود این توانایی بدون نیاز به استفاده از مواد شوینده زیاد، در بازه زمانی کوتاهی هر نوع چربی و لکه از روی لباس پاک می شود. این فناوری به صورت بسیار عالی به بافت‌های موجود در پارچه نفوذ می‌کند و بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به الیافت پارچه برساند، 99.9 درصد از انواع آلرژی‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد. شرکت پیشروی ال‌جی اقدام به تولید اولین مدل‌های ماشین لباسشویی بر پایه فناوری پیشرفته بخار کرده است. با گذشت زمان این فنّاوری هر روز رشد کرده و در لوازم‌ خانگی جدید این شرکت به حد کمال رسید.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی


شاید تا به حال در مورد لباسشویی های نسل جدید با قابلیت شست و شو دو گانه شنیده باشید. در کل شرکت ال جی برای راحتی کار شما و جلوگیری از شستن لباس های با دست از فناوری TWINWash™ Mini رو نمایی کرده است. این فناوری در واقع یک لباسشویی کوچک است که در قسمت زیرین دستگاه قرار می گیرد و همزمان با شست و شو لباس ها در بالا می تواند لباس های نازک از قبیل لباس نوزادان و یا لباس های زیر را به راحتی شست و شو نماید. از همین رو لباسشویی های نسل جدید را ساگار با این قطعه تولید و روانه ی بازار کرده است. پس اگر به علت مشغله بالا زمان کافی برای شست و شو برخی لباسها با دست را ندارید این لباسشویی می تواند برای شما گزینه ای ایده آل باشد. ماشین لباس‌شویی L88 از سری لباسشویی های برند جی پلاس هست که با ظاهری زیبا و موتور دایرکت درایو (بدون تسمه) و مجهز به سیستم بخارشوی جدیدا به بازار عرضه شده است .


با پشتیبانی این اپلیکیشن کاربردی ازدستیار صوتی ، google assistantو آلکسا می توانید با لباسشویی رابطی نزدیک برقرار کنید. این فناوری هوشمند در بسیاری از لوازم آشپزخانه موجود بوده و به صورت خودکار عمل می کند که به آخرین نوآوری ها از طریق اتصال به WI FI هوشمندمی باشد در نتیجه می توانید از این راه به بسیاری از برنامه های لباسشویی دسترسی پیدا کنید و از راه دور آن را کنترل کنید وارتباط برقرار کنید. فناوری TurboWash فناوری انقلابی در ال جی بوده با صرفه جویی در 20 دقیقه در هر چرخه می باشد، لباس شویی هایی که از این فناوری برخوردار می باشند سریعترین زمان چرخه را با بازده انرژی کمتر و با محافظت بیشتری ارائه می دهند.



از طرفی دیگر فناوری True Steam برای افراد مبتلا به آلرژی میکروب های موجود را از بین می‌برد. سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis™ نیز به صورت خودکار عیب های لباسشویی را تشخیص می‌دهد. این ویژگی کاربردی و منحصر به فرد لباس ها را در دمای کم مورد شستشو قرار می دهد.


نوع درب این ماشین لباسشویی، درب از جلو و اندازه دهانه 51 سانتی‌متر بوده و جهت باز شدن آن به سمت چپ است. همچنین در این لباسشویی، برنامه‌های شست‌وشوی جذاب و مختلفی برنامه‌ریزی شده که برای تنظیم آن‌ها از یک نمایشگر لمسی که در قسمت جلویی تعبیه شده است، می‌توان استفاده کرد. این سیستم با تشخیص میزان لباس توازن آن، به توزیع مناسب آن اقدام می کند و باعث کاهش صدای لباس شویی در هنگام چرخش خواهد بود. از قابلیت های دیگر لباسشویی ال جی، مجهز بودن به سیستم محرکه مستقیم است. موتور پیشرفته بدون ذغال دی سی به طور مستقیم و بدون استفاده از تسمه، محفظه ماشین لباسشویی را به چرخش در می آورد. لباسشویی 1496 ال جی دارای درب بزرگ با ابعاد 350 میلی متر می باشد، که بدین ترتیب می توان به راحتی لباس ها را داخل لباسشویی قرار داد و پس از شستشو به آسانی آن ها را خارج نمود.


بهترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


در آخر نیز با بیان اینکه لباسشویی ال جی در دو رنگ نقره‌ ای و سفید و موجود است می‌ باشد بسته به سلیقه می‌ توانید هر یک را انتخاب کنید. در اکثر مدل‌ها، تکنولوژی NFC برای دانلود برنامه‌های شست‌وشوی اضافی در کنار برنامه‌های پیش‌فرض وجود دارد. همچنین اضافه کردن اقلام پارچه‌ای در حین شست‌و‌شو و نیز وجود برنامه هوشمند عیب‌یابی از طریق گوشی همراه از امکانات جالب توجه ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی به شمار می‌روند.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

پشت دستگاه four پیچ نگهدارنده تعبیه شده است که باید قبل از کار کردن با دستگاه باز شود. برای نصب ماشین بر روی زمین سرامیکی و کاشی کاری شده باید با تکه های از کاشی و یا سنگ در جلول پایه ها جلول حرکت آن گرفته شود. وقی ماشین تراز شد بهتر است مهره های قفل آن را به سمت بالا و کف ماشین برگردانید تا قفل شود. بهتر است شیلنگ تخلیه زیاد بلند نباشد زیرا باعث صدای اضافی دستگاه خواهد شد. پس از استفاده از دستگاه حتما سیم برق را از دستگاه جدا و شیر آب را ببندید.


قیمت ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6


موتور لباسشویی که نقش بالایی در عملکرد، میزان مصرف انرژی و طول عمر لباسشویی دارد، امروزه مورد تحقیق و پژوهش فراوانی قرار گرفته است. موتور دایرکت درایو یا بدون تسمه که در لباسشویی FH4G6TDY6 به کار گرفته شده توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و بر ارزش خرید آن افزوده است. این نوع موتور که چندین سال است مورد استفاده اکثر سازندگان لباسشویی قرار گرفته رضایت مندی افراد زیادی را با خود به همراه آورده است.


در کنار این قابلیت یکتا و منحصر به فرد، لباسشویی F4V5VYP2T با تشخیص میزان لطافت و نرمی پارچه حرکات بهینه را برای شستشوی پارچه انتخاب می‌کند. با توجه به این دو قابلیت در دستگاه، شما می توانید از یک شستشوی ایمن و کارآمد لذت ببرید. با این دو آپشن تعبیه شده در لباسشویی در قابلیت AI DD به شما در یک شستشوی کامل، دقیق و ایمن و در عین حال اقتصادی با نهایت کارکرد کمک می‌کند. زیرا این ماشین لباسشویی مدرن، با تشخیص لطافت و نرمی الیاف پارچه‌ی شما و همچنین میزان باری که در هر بار شستشو به محفظه وارد می‌شود، نوع چرخش دیگ و الگوریتم حرکتی اختصاصی خواهد داشت. بنابراین، قابلیت AI DD با صرفه جویی در میزان انرژی، میزان آب مصرفی و مواد شوینده، عملکردی فوق العاده داشته و به شما حس برتری و پاکیزگی می‌بخشد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

همانطور که در مقدمه گفتیم این دستگاه دارای گنجایش زیاد ۱۰.۵ کیلوگرم و گنجایش خشک کن ۷ کیلوگرم است. حجم درام این ماشین لباسشویی ۶۸ لیتر است؛ این بدین معنی خواهد بود که درام به نسبت مدل‌های پیشین بزرگتر ساخته شده است. امروزه به دلیل کمبود وقت کمتر کسی تاب و توان این را دارد که ساعت ‌ها منتظر بمانند تا لباسشویی لباس ها را شستشو دهد. ماشین لباسشویی ال جی برنامه‌ های متنوعی مانند Duvet، Bulky، Bed cowl و Blanket برای شستشوی پتو دارد. در صورتیکه عیب و یا نقصی در لباسشویی‌تان رخ دهد با سیستم عیب یاب هوشمند ( ™Smart Diagnosis ) به سادگی و در ظرف چند ثانیه می‌توانید نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.


جدیدترین مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


در پایین پنل، درب مشکی کاوردار دستگاه نصب شده است که دهانه بزرگی دارد و به راحتی می‌توان لباس‌‌ها را درون لباسشویی قرارداد. چنین مشخصاتی کمک می‌کند تا شستشوی لباس‌ها همانطوری که دوست دارید انجام شود. مرحله خشک کردن را نیز می‌توانید با فشار دادن یک دکمه از برنامه‌ی شستشوی مورد نظر حذف کنید. با توابع پیش شستشو و یا آبکشی اضافه، شستشوی لباس‌ها بهداشتی تر صورت می‌گیرد.


مدل های لباسشویی 8 کیلویی ال جی

همچنین در هنگان نصب باید حتما سیم یا دوشاخ اتصال به زمین برای تطبیق با تمامی شاخصه های کشوری در دستگاه نصب شود. Option List لیستی از آپشن ها می باشند که به همراه برنامه ها استفاده می شوند. این سیستم صوتی به راحتی هر نکته ای را به صورت صوتی و واضح به اطلاع کار بر خواهد رساند.


انواع مدل لباسشویی 8 کیلویی ال جی


ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی مدل g6

اسمارت بودن لباسشویی های جدید موجب می شود از قابلیت های جذابی برخوردار باشند. ال جی J6 با امکان دانلود قابلیت های شستشوی جدید از سایت ال جی شما را قادر می سازد لباسشویی خود را به صورت پیوسته بروز رسانی کنید. همچنین در کنار آن تشخیص هوشمند موجب می شود به راحتی از مشکلات دستگاه اطلاع پیدا کنید و نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید. مانند تمام ظرفشویی های بالارده این محصول کره ایی نیز از سنسور تشخیص لکه برخوردار است که کمک میکند در مصرف آب و همچنین هزینه های جاری برای ظرفشویی تا حد بسیار چشمگیری صرفه جویی شود . این فناوری از ان جهت مهم و حائز اهمیت است که که ظرفشویی دیگر مجبور نیست سیکل شستشو را به طور برنامه ریزی شده و ساعتی انجام دهد .



درام این لباسشویی با ظرفیت fifty eight لیتر به میزان 8 کیلوگرم لباس‌ها و پارچه‌ها را در خود جای می‌دهد و ساخت آن با فولاد ضد زنگ صورت گرفته و در استفاده‌های دراز مدت بدون اینکه زنگ بزند، در شستشوی هر نوع لباسی نقش بسیار خوبی دارد. ماشین لباسشویی 9 کیلو ال جی J6 با ظرفیت 9 کیلوگرم یکی از لباسشویی های جدید می باشد، که توانسته با قابلیت های خاص و ویژه خود بسیاری از خریداران را به سمت خود بکشاند. وجود 6 روش شستشوی منحصر بفرد در لباسشویی 9 کیلوییF4J6موجب می شود لباس های مختلف با بهترین روش شسته شوند و با کمترین آسیب تمییز شوند. دمای بالای شستشو و قابلیت بخارشوی موجب می شود آلودگی ها و آلرژن ها تا حداکثر مقدار ممکن از لباس ها حذف شوند.


سامسونگ جدا از اکوبابل از درام دیاموند نیز استفاده کرده است که آن هم تاثیر زیادی در شستشوی بهتر لباس ها را دارد. زمانی که لباس ها را در ماشین لباسشویی قرار می دهید و لباس ها لکه هایی چسبنده دارند می توانید از برنامه شستشوی پر فشار Intensive استفاده کنید. اکوبابل چیست؟ در واقع در ماشین لباسشویی سامسونگ از ویژگی بارزی استفاده شده است که اکوبابل نام دارد.

Report this wiki page